BETAAL MOGELIJKHEDEN
Betalen kan bij Unigarden op verschillende manieren. Betaal je via onze webshop? Dan gaat dat via onze partner Pay.nl. En natuurlijk is betalen bij Unigarden gegarandeerd veilig!
Betalen met iDeal: gratis en snel. Je betaalt tijdens het bestelproces eenvoudig online via je eigen bank en we nemen je bestelling direct in behandeling. Makkelijk en snel.
Betalen met creditcard: gratis en snel. Unigarden.nl accepteert ook je favoriete creditcard, of dat nou Eurocard/Mastercard, Visa of Maestro is. Net zo voordelig als iDeal, en net zo snel: je bestelling wordt meteen verwerkt. Scheelt weer wachttijd!
Betalen met Directe Bankoverschrijving: Als u voor deze optie kiest kan het zijn dat de betaling een paar dagen verwerkingstijd nodig heeft, wij gaan pas over tot verzenden na het ontvangen van de betaling.
Betalen bij Unigarden.nl gegarandeerd veilig!
BETALEN VANUIT BELGIË?
Bestel en betaal je vanuit België? Geen probleem, dit gaat allemaal automatisch in het bestelproces. Voor onze Belgische klanten bieden wij de volgende betaalmethoden aan: Ideal, Creditcard, Visa/Mastercard of Directe Bankoverschrijving.
COUPONCODE
Heb je een couponcode? Lucky you! Je verzilvert je couponcode bij Unigarden eenvoudig:
Stap 1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.
Stap 2. In de eerste stap in het winkelmandje kun je de code invullen bij het vakje ‘couponcode’. Voer hier de exacte code in die je hebt gekregen. Na bevestiging wordt de korting met je bestelling verrekend.
Voorwaarden couponcodes:
- Een digitale kortingscode kan slechts één keer worden gebruikt. Tenzij expliciet anders vermeldt.
- Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.
- Een kortingscode is niet toepasbaar op nog openstaande bestellingen.
- Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.
- Kortingscodes zijn alleen online te verzilveren.
- Als je de order waarop je de kortingscode hebt gebruikt annuleert, heb je geen recht op een nieuwe code.
- Kortingscodes worden eenmalig afgegeven. In het geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding/vervanging plaats.
- Een kortingscode is voor bepaalde tijd geldig. Voor de aard, duur en vervaldatum van een kortingscode bekijk je de actievoorwaarden van de betreffende kortingscode.
- Een kortingscode is alleen geldig op producten die worden benoemd in de kortings-actie.
- Het is niet toegestaan om kortingscodes te wijzigen, verdubbelen, verspreiden of vervalsen.
- Niet-toegestane handelingen of (pogingen tot) fraude worden geregistreerd en bestraft met ontzegging tot het gebruik van kortingscodes.
- Unigarden behoudt zich het recht voortijdig aanpassingen te maken in de voorwaarden van kortingscodes, evenals deze ongeldig te verklaren.
BETALING MISLUK?
Dat is natuurlijk niet fijn. Check voor de zekerheid even of het bedrag wel is afgeschreven. Is dit niet het geval kun je een nieuwe bestelling doen. Wanneer de betaling niet is voldaan wordt je order namelijk niet verwerkt.
Als de betaling is voldaan krijg je direct een mail met de betaalbevestiging. Is het geld wel afgeschreven, maar heb je geen betaalbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Mijn betaling mislukt steeds.
Heb je opnieuw een bestelling gedaan, maar is de betaling weer mislukt? Controleer dan onderstaande punten:
- Is je betaallimiet toereikend?
- Heb je voldoende saldo op je rekening?
- Is je creditcard geblokkeerd?
- Is je creditcard vervallen?
- Heb je de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en juist ingesteld?
Geen oplossing gevonden?
Soms worden creditcardbetalingen ten onrechte als fraude aangezien. Wij kunnen dit helaas niet terugdraaien en hebben ook geen inzicht in de reden hiervan. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd. In dit geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.
Blijven zich problemen voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.
FACTUREN
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst bij Unigarden dan ontvang je een factuur van ons. Heb je al betaald? Dan hoef je helemaal niets meer met die factuur, behalve netjes opbergen in je administratie natuurlijk.
Heb je nog niet betaald, dan moet je voordat je de factuur opbergt ook nog even betalen. Dat kan op verschillende manieren, zie voor meer informatie bovenstaande betaalmogelijkheden.
Waar vind ik mijn factuur?
Wil je een factuur inzien maar kun je hem nergens terugvinden? Geen zorgen, wij bewaren al je facturen netjes bij elkaar. Log hiervoor in en ga in je account naar Factuurhistorie.
Heb je geen account aangemaakt? Dan is dit een goed moment om dit toch even te doen. Maar dan heb je je factuur nog niet. Neem voor de ontbrekende factuur contact op met de klantenservice, dan helpen zij je verder.