Verzenden & Bezorgen

GRATIS VERZENDEN

Doe je een bestelling in Nederland van € 150,00 of meer, dan betaal je geen verzendkosten voor standaard verzending. Doe je een bestelling in België van 250,00 of eer dan betaal je geen verzendkosten voor standaard verzending.

Bestel je voor een bedrag onder de € 150,00 Dan betaal je € 8,99 verzendkosten voor Nederland en € 12,95 voor België. Behalve bij zware substraten zoals aarde en producten boven 100cm, voor deze word een bedrag van 17,95 per bestelling berekend in Nederland en 20,95 per bestelling in België.

Standaard verzendingen worden in ruim 98% door PostNL de eerstvolgende werkdag bezorgd. De overige 2% wordt zo goed als altijd de dag erop bezorgd, maar altijd binnen 5 werkdagen.

BEZORGEN

Geen gesjouw met potten en andere benodigdheden, die komen namelijk gewoon naar je toe! Als je op werkdagen bestelt en met Ideal, of creditcard betaalt, kun je je bestelling de volgende dag al in huis hebben. Betaal je vooruit via je bank, dan duurt het wat langer: 1 tot 2 werkdagen.

We kunnen je pakket naar elk adres in o.a. Nederland, België, Duitsland, Spanje, Frankrijk en Luxemburg versturen.

WANNEER BEZORGD?

Zo snel als we kunnen natuurlijk! Vrijwel alle producten die op de website staan hebben we op voorraad. bestel je voor 14.00 uur dan versturen we nog dezelfde werkdag*.

We versturen je pakket met PostNL. De chauffeurs van PostNL dragen de uiterste zorg over je bestellingen en bezorgen standaard zendingen in 98% van de gevallen op de eerstvolgende werk- of zaterdag bij je thuis. De overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elk geval binnen 5 bezorgdagen.

Je ontvangt in alle gevallen een track & trace code per e-mail.

In onderstaand schema hebben we de bezorgdagen voor je op een rijtje gezet. Let op, we hebben (hoe graag we dit ook willen) geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging, maar zijn er vragen dan horen we graag van je.

 

Bezorgeschema PostNL

Is je bestelling verstuurd op:

Maandag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag

Dinsdag:1e pakketbezorging op woensdag- 2e pakketbezorging op donderdag

Woensdag: 1e pakketbezorging op donderdag – 2e pakketbezorging op vrijdag

Donderdag: 1e pakketbezorging op vrijdag – 2e pakketbezorging op zaterdag

Vrijdag*:1e pakketbezorging op zaterdag – 2e pakketbezorging op maandag

Zaterdag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag

Zondag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag*

Bestel je op vrijdag na 14.00 uur?

 

Dan kunnen we je pakket pas maandag versturen. In enkele gevallen geldt dit ook voor bestellingen die je op vrijdag na 12.00 uur doet. Heb je dus haast? Bestel op vrijdag dan voor de zekerheid vóór 12.00 uur! Houd hier ook rekening mee bij feestdagen.

 

De bezorger gemist?

Ben je niet thuis als de bezorger bij je aanbelt of heb je de bezorger gemist? Dan probeert PostNL je pakket bij je directe buren af te geven. Lukt dat niet, dan vind je een niet-thuis-code in je brievenbus.

VOOR 14:00 BESTELD?

Vrijwel alle producten die je in de webwinkel van Unigarden vindt zijn op voorraad. Heb je op werkdagen voor 14.00 uur besteld,  dan versturen wij nog dezelfde werkdag. Er zijn enkele producten die hierop uitgezonderd zijn. Vandaar dat wij in de winkelwagen duidelijk vermelden als het bestelde product niet op voorraad is.

Zoek je naar een product dat je een tijd geleden hebt gekocht, maar niet meer kan vinden? Geen probleem, bij Unigarden blijven deze producten bestaan en adviseren onze specialisten jou een vergelijkbaar product.

BEZORGEN IN BELGIË

Ook voor onze Belgische klanten geldt voor de meeste producten voor 14.00 uur besteld, vandaag nog verstuurd. In België kun je je producten lekker makkelijk thuis laten bezorgen, of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

STATUS BESTELLING

Wij houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling.

Dat doen we via de mail:

  1. Zodra je bestelling correct is afgehandeld, ontvang je een orderbevestiging.
  2. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je direct een verzendbevestiging. We verzenden via de meest betrouwbare verzender van Nederland – PostNL. Zodra zij jouw bestelling in ontvangstnemen ontvang je van hun een Track&Trace code. De ochtend na ontvangst van je verzendbevestiging kun je via deze track & trace precies zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd.

Behalve als het een hele kleine bestelling is die we via briefpost versturen, die kun je namelijk niet volgen.

ADRES WIJZIGEN?

Je adres aanpassen is een fluitje van een cent, dat doe je gewoon in je Unigarden account. Heb je een bestelling gedaan en bedacht je daarna ineens dat je je spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen!

Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om jouw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.

NIET THUIS?

Dan doet de bezorger een briefje bij je in de bus en komt hij gewoon nog een keer. Wil je zeker weten dat je thuis bent als de bezorger komt? Kies dan tijdens het bestellen je eigen ideale aflevermoment.

Kijk voor meer informatie over bezorgmomenten op deze pagina bij Wanneer bezorgd.

BESTELLING NIET ONTVANGEN?

Zit je op een pakket van ons te wachten? Komt de bezorger maar niet opdagen? Super vervelend natuurlijk maar we lossen het graag en snel voor je op.

Om een snelle oplossing makkelijker te maken, vragen we je om drie dingen te controleren, voordat je contact met onze klantenservice opneemt:

  1. Controleer het bezorgtijdvak. In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de track & trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken.
  2. Controleer het bezorgadres. Een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt, dus check voor de zekerheid ook even of je het juiste adres hebt ingevuld bij je bestelling.
  3. Controleer je brievenbus. Misschien heb je een Niet-thuis-bericht ontvangen en staat je pakket bij de buren? Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt.

Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar je pakket gebleven is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

ONTBREKEND PRODUCT?

Je hebt je pakket wel ontvangen, maar er ontbreekt een product dat je wel besteld had. Geen probleem, dat sturen we je natuurlijk kosteloos na! Neem contact op met onze klantenservice om dat direct te regelen. Een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen zij je verder.